Hoge cijfers van Mystery Guest voor Flint

Do 09 februari 2017

Afgelopen november heeft een Mystery Guest van De Hostmanship Group Flint bezocht om het theater te beoordelen op klantgerichtheid en gastvrijheid. Het rapport is inmiddels binnen en Flint is erg tevreden met de bevindingen. Flint ontving de hoogste score die ooit is toegekend door Hostmanship en is daarom erg trots op dit resultaat.

De Mystery Guest heeft Flint beoordeeld op alle contactpunten die hebben plaatsgevonden. Dit heeft hij of zij gedaan door de reis af te leggen die iedere bezoeker binnen Flint maakt of zou kunnen maken, zoals het bestellen van kaarten en het bellen met het bespreekbureau. Flint is erg blij met de resultaten uit het rapport.

De website, nieuwsbrief en het restaurant kregen van deze speciale bezoeker een 9. De Mystery Guest was erg tevreden over hoe de website makkelijk te bedienen is en vindt het fijn dat hij gewoon via Facebook kan inloggen. Verder benoemt hij dat het fijn is dat er in het restaurant rekening mee wordt gehouden hoe laat de voorstelling begint en welke gerechten de klant het beste kan bestellen om op tijd klaar te zijn. “Net voordat de voorstelling wordt omgeroepen komt de host naar onze tafel om te zeggen dat de voorstelling bijna begint en vraagt ze of ik de rekening wil hebben. Ze komt met het pinapparaat en de rekening naar onze tafel. Ze zegt dat we helaas geen tijd meer hebben voor koffie maar dat dit na de voorstelling nog mogelijk is aan de bar. Ze wenst ons een fijne voorstelling”, aldus de Mystery Guest.

De toiletten, garderobe, parkeergarage en voorstelling kregen na het bezoek zelfs een 9,5. De Mystery Guest was vooral te spreken over de bar in Flint. Deze kreeg maar liefst een 10. “Ik kom naar buiten en zie een host met dienblad vol drankjes staan. Met een grote glimlach staat ze de gasten op te wachten en ik voel mij gewaardeerd”.

Over Hostmanship en Flint

Hostmanship is een filosofie gebaseerd op de kunst mensen het gevoel te geven dat ze welkom zijn. Flint vindt een mensgerichte dienstverlening erg belangrijk en werkt er actief aan om werknemers hiervoor te trainen. ‘Theatergvoel’ en ‘persoonlijke aandacht’ zijn punten die daarom als kernwaarden worden gezien binnen Flint. Ook een proactieve houding is belangrijk.

Actueel

Winkelmandje

U heeft geen voorstellingen in uw winkelmandje.

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.