Hoge cijfers van Mystery Guest voor Flint

Do 16 maart 2017

Onlangs heeft een Mystery Guest van De Hostmanship Group Flint bezocht om het theater te beoordelen op klantgerichtheid en gastvrijheid. Het rapport is inmiddels binnen en Flint is erg tevreden met de bevindingen. Flint ontving een hoge score met 5 tienen op verschillende contactmomenten met de Mystery Guest.

De Mystery Guest heeft Flint beoordeeld op alle contactpunten die hebben plaatsgevonden. Dit heeft hij of zij gedaan door de reis af te leggen die iedere bezoeker binnen Flint maakt of zou kunnen maken, zoals het bestellen van kaarten en het bellen met het bespreekbureau.

De entree, garderobe, nieuwsbrief, toiletten en de voorstelling kregen een 10. De Mystery Guest was vooral erg tevreden over de ontvangen mail in de vorm van de nieuwsbrief. Hij of zij vond de nieuwsbrief erg uitnodigend en de servicemail die een week van tevoren wordt gestuurd vond de Mystery Guest erg prettig. Verder benoemt de Mystery Guest dat de algehele beleving in Flint netjes en leuk is en dat Flint zeker het theatergevoel geeft. ‘Het is echt een avondje uit!’

TREK theaterkeuken & café, de bar en het vertrek kregen het cijfer 8. De persoonlijke benadering door naar de gast toe te lopen vond de Mystery Guest erg fijn. “Ik zou Flint zeker aanbevelen voor een avondje uit. Het is een prettige zaal en fijn dat de combinatie met het restaurant mogelijk is. Het drankje in de pauze vind ik ook goed bedacht”, aldus de Mystery Guest.

Over Hostmanship en Flint
Hostmanship is een filosofie gebaseerd op de kunst mensen het gevoel te geven dat ze welkom zijn. Flint vindt een mensgerichte dienstverlening erg belangrijk en werkt er actief aan om werknemers hiervoor te trainen. ‘Theatergevoel’ en ‘persoonlijke aandacht’ zijn punten die daarom als kernwaarden worden gezien binnen Flint. Ook een proactieve houding is belangrijk.

Actueel

Winkelmandje

U heeft geen voorstellingen in uw winkelmandje.

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.