Bestellen via website

Online bestellen is de snelste en gemakkelijkste manier om informatie te vinden en kaarten te kopen. U kiest, in de meeste gevallen, zelf uw plaatsen in de zalen uit. U kunt ervoor kiezen uw kaarten zelf uit te printen, of om deze naar uw huisadres te laten opsturen.

Zelf uw kaarten uitprinten (e-tickets)
U kunt ervoor kiezen om thuis zelf op uw gemak uw kaarten uit te printen. U betaalt dan geen verzendkosten. De administratiekosten bedragen € 1,00 per kaart, met een maximum van € 5,00. Om de tickets te kunnen downloaden heeft u een PDF reader nodig.

Kaarten laten opsturen
Wanneer u uw kaarten niet zelf wilt of kunt uitprinten, kunt u deze naar uw huisadres laten opsturen. De verzendkosten hiervoor bedragen € 2,50 per bestelling. De administratiekosten bedragen € 1,00 per kaart, met een maximum van € 5,00. Wanneer u binnen vier dagen voorafgaand aan de voorstelling uw kaarten bestelt, liggen deze klaar bij de kassa.

Online bestellen via Mijn Flint
Via de website kaarten bestellen gaat heel makkelijk. U moet wel een account aanmaken onder Mijn Flint. Hier kunt u later uw gegevens inzien en eventueel wijzigen. Hoe maakt u een account aan bij Flint?

Zo bestelt u kaarten
1. Via ‘Mijn Flint’ op de homepage logt u in met gebruikersnaam en wachtwoord.

2. Selecteer de voorstelling van uw keuze en plaats deze via de groene button in uw winkelmandje.

3. Wilt u meer voorstellingen boeken, dan herhaalt u stap 2 voor elke volgende voorstelling.

4. Kies in het blokje ‘winkelmandje’ de optie 'bestellen'.

5. U komt dan in het bestelproces, waar u per voorstelling de stoelen en betaalwijze kunt kiezen en waar u kunt afrekenen via iDEAL of Creditcard (dit geldt niet in de voorverkoopperiode).

6. U kunt kiezen voor verschillende verzendwijzen: e-tickets of verzenden per post. Kiest u voor e-tickets, dan print u zelf uw kaarten uit. Kiest u verzending per post, dan betaalt u € 2,50 verzendkosten en ontvangt u binnen vier werkdagen uw kaarten thuis.

7. Indien de voorstelling binnen vier dagen plaatsvindt, liggen uw kaarten klaar bij de balie van het bespreekbureau (uiterlijk een half uur voor aanvang afhalen).

Kaarten op uw verlanglijstje zetten
Indien een voorstelling wel al op de website staat, maar nog niet beschikbaar is voor de verkoop kunt u de voorstelling in uw verlanglijstje zetten. Hierdoor hoeft u zodra de voorstelling beschikbaar is voor de verkoop, alleen nog maar uw stoelen en betaalwijze te kiezen voor de gewenste voorstelling(en).

Hoe plaats ik een voorstelling in mijn verlanglijstje?

1. Via ‘Mijn Flint’ op de homepage logt u in met gebruikersnaam en wachtwoord.

2. Selecteer de voorstelling(en) van uw keuze en plaats deze via de button ‘Zet op verlanglijstje’ in uw verlanglijstje.

3. De voorstelling staat nu op uw verlanglijstje op uw ‘Mijn Flint’ account.

4. Zodra de kaartverkoop start kunt u via ‘Mijn verlanglijstje’ op uw account de voorstellingen een voor een, of allemaal tegelijk, in uw winkelmandje plaatsen en de kaarten bestellen.
 

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.